Wersja 1
Data: 07.06.2018 r.
Załącznik Nr 3 do Księgi Jakości
Celem Starostwa Powiatowego w Lublinie jest zabezpieczanie potrzeb wspólnoty samorządowej poprzez profesjonalne działanie urzędników oraz stałe podnoszenie standardu świadczonych usług i sprawności funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Lublinie.
Realizację celu zapewniamy poprzez:
- Zapewnienie klientom fachowej, terminowej, realizowanej z poszanowaniem etyki i wolnej od korupcji obsługi,
- zapewnienie klientom kompleksowej i fachowej informacji oraz terminowe dostarczenie usług spełniających ich potrzeby i oczekiwania,
- gromadzenie i wykorzystywanie wiedzy o potrzebach oraz oczekiwaniach klientów i ich uwzględnianie poprzez dostosowywanie urzędu.
Zobowiązujemy się do:
- Zapewniania pełnej informacji o sposobie załatwiania spraw w urzędzie,
- rzetelnego, wnikliwego, terminowego i bezstronnego załatwiania spraw,
- uwzględniania zebranych opinii o poziomie świadczonych przez nasz urząd usług,
- stałego podnoszenia kwalifikacji pracowników urzędu.
Zobowiązujemy się do spełnienia wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015 oraz do doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością. Podstawowym narzędziem służącym doskonaleniu są określone corocznie i monitorowane cele dotyczące jakości.