Poradnik klienta Drukuj Zapisz

Do Państwa dyspozycji oddajemy niniejszy „Poradnik Klienta”, który w praktyczny sposób ma służyć Państwu pomocą w korzystaniu z usług naszego urzędu.
 
Poradnik Klienta zawiera niezbędne informacje potrzebne do załatwienia sprawy administracyjnej m.in. instrukcje załatwiania spraw, obsługa osób niepełnosprawnych czy dane do faktur i umów. Ponadto w Poradniku Klienta znajdą Państwo informacje dot. kasy i Punktu Obsługi Klienta, wszystkie potrzebne numery telefonów do Starostwa, najczęściej zadawane przez Klientów pytania, a także funkcję o nazwie „Skontaktuj się z urzędem”, gdzie będą Państwo mogli zadać pytanie lub zgłosić swoje zastrzeżenia.
 
Żywimy nadzieję, że publikowanie w Poradniku Klienta coraz większej ilości informacji, wraz z kompetencją naszych pracowników i życzliwością wobec Klientów pozwoli Państwu osiągnąć maksymalne zadowolenie z jakości naszej pracy.
Powrót
grafika dłoń
PORADNIK
KLIENTA
Osoba trzymająca komórkę z mapą
Geoportal
grafika tryby
Instrukcje
załatwiania
spraw
grafika tablet
E-usługi
grafika dłonie na klawiaturze
Elektroniczna
Tablica
ogłoszeń
logo esesja
E-sesja
grafika kamera
Transmisje
z sesji
rady powiatu
grafika przybory piśmiennicze
Edukacja
w powiecie
lubelskim
grafika dłoń z długopisem
Powiatowa Rada
Pożytku publicznego
grafika młotek sędziowski
Nieodpłatna
pomoc
prawna
grafika chmury
Pogoda
grafika dokumenty i lupa
Ochrona
danych
osobowych
grafika pusta klasa
Projekty
edukacyjne
grafika logo inkubator
Inkubator
pszczelarstwa