Szanowni Państwo, W związku z zarządzeniem Nr 96/2019 Starosty Lubelskiego z dnia 6 września 2019 r. w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie zmienionym zarządzeniem Nr 103/2022 Starosty Lubelskiego z dnia 27 września 2022 r., zarządzeniem Nr 113/2024 Starosty Lubelskiego z dnia 3 października 2024 r. informujemy, że w dniach od 01.10.2025 r. do 31.12.2025 r. zostanie przeprowadzone badanie satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie.
Celem badania ankietowego jest poznanie Państwa opinii na temat pracy Starostwa oraz jakości oferowanych przez nasz urząd usług. Informacje uzyskane z ankiet pozwolą na wprowadzenie rozwiązań usprawniających działanie Starostwa w zakresie obsługi klienta w związku z wdrożonym w Starostwie Powiatowym w Lublinie Systemem Zarządzania Jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2015.
Ankiety badania satysfakcji i oczekiwań klientów dostępne są w siedzibach Starostwa, a także w formie elektronicznej na stronie internetowej www.powiat.lublin.pl.
Link do ankiet wypełnianych w wersji elektronicznej
https://docs.google.com/forms/d/1PVwqncdIrs_nFf6aUkWkQ6LLFuANTk5Mk4j1_rxt-VE/viewform?edit_requested=true
Ankiety po wypełnieniu można:
Dziękujemy za poświęcony czas i wypełnienie ankiety!