Szanowni Państwo,
W związku z zarządzeniem Nr 96/2019 Starosty Lubelskiego z dnia 6 września 2019 r. w sprawie wprowadzenia procedury badania satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie zmienionym zarządzeniem Nr 103/2022 Starosty Lubelskiego z dnia 27 września 2022 r. informuję, że w dniach od 1 października do 31 grudnia 2024 r. zostanie przeprowadzone badanie satysfakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Lublinie.
Celem badania ankietowego jest poznanie Państwa opinii na temat pracy Starostwa oraz jakości oferowanych przez nasz urząd usług. Informacje uzyskane z ankiet pozwolą na wprowadzenie rozwiązań usprawniających działanie Starostwa w zakresie obsługi klienta w związku z wdrożonym w Starostwie Powiatowym w Lublinie Systemem Zarządzania Jakością zgodnym z normą PN-EN ISO 9001:2015.
Ankiety badania satysfakcji i oczekiwań klientów dostępne są w siedzibach Starostwa, a także w formie elektronicznej na stronie internetowej www.powiat.lublin.pl.
Ankiety po wypełnieniu można:
- wrzucić do specjalnie oznaczonych skrzynek z napisem "ANKIETY", znajdujących się w każdym z budynków Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w filiach: w Bełżycach, Bychawie, Dominowie, Garbowie, Niedrzwicy Dużej i Niemcach;
- przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna9, 20-074 Lublin;
- przesłać na adres e-mail: starostwo@powiat.lublin.pl.