Punkt Obsługi Klienta

W odpowiedzi na zapotrzebowanie mieszkańców w dniu 30 maja 2005 r. w Starostwie Powiatowym w Lublinie, przy ul. Spokojnej 9, rozpoczął swoje funkcjonowanie Punkt Obsługi Interesantów.

 28 czerwca 2012 r. Punkt Obsługi Interesantów zmienił swoją nazwę na Punkt Obsługi Klienta. Głównym celem utworzenia Punktu Obsługi Klienta jest fachowa, miła i sprawna obsługa klientów w sprawach związanych z działalnością urzędu.

Punkt Obsługi Klienta został zlokalizowany z myślą o wygodzie klienta ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych i niepełnosprawnych. Znajduje się on, bowiem na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Lublinie i czynny jest i czynny jest w następujących godzinach:

PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, CZWARTEK, PIĄTEK: 7.30 - 15.30
WTOREK: 7.00 - 17.00

Kontakt telefoniczny: 81 528 66 03, e-mail: pok@powiat.lublin.pl

W Punkcie złożą Państwo kierowane do Starostwa pisma, otrzymają wstępną i kompetentną informację na temat trybu i sposobu załatwiania spraw, także wszystkie potrzebne wnioski, druki i formularze oraz pomoc w ich prawidłowym wypełnieniu. Ponadto w Punkcie Obsługi Klienta dowiedzą się Państwo jakie dokumenty należy dołączyć do konkretnego wniosku oraz jakie formalnoprawne warunki należy spełnić, aby załatwić daną sprawę.

W celu sprawniejszej obsługi i uzyskiwania coraz to bardziej kompetentnych informacji Punkt Obsługi Klienta został podzielony na 3 stanowiska obsługujące poszczególne komórki organizacyjne:

- stanowisko 1 obsługuje klientów załatwiających sprawy z zakresu Wydziału Geodezji; Komunikacji, Transportu i Drogownictwa oraz z zakresu Wydziału Audytu, Kontroli i Jakości,

- stanowisko 2 obsługuje klientów załatwiających sprawy z zakresu Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa; Edukacji, Kultury i Spraw Społecznych oraz z zakresu Wydziału Organizacyjnego,

- stanowisko 3 obsługuje klientów załatwiających sprawy z zakresu Wydziału Architektoniczno – Budowlanego, Inwestycji i Funduszy Pomocowych oraz z zakresu Wydziału Finansowego.

Zdajemy sobie sprawę, że nie wszystko będzie można załatwić w Punkcie, ale w takich przypadkach zostaną Państwo skierowani do odpowiedniego pracownika.

Sprawy z zakresu rejestracji pojazdów i praw jazdy załatwiane są bezpośrednio w Wydziale Komunikacji, Transportu i Drogownictwa (ul. Spokojna 9B, 20-074 Lublin).

Pracownicy rejestracji pojazdów obsługują klientów w następujących godzinach:

  • Wstępna weryfikacja wniosków o rejestrację pojazdów (niski parter): poniedziałek, środa, czwartek, piątek:  7.45 - 15.00; wtorek: 7.00 - 17.00
  • Przyjmowanie wniosków o rejestrację pojazdów, adnotacje w dowodach rejestracyjnych (gaz, hak, taxi, L, VAT 1-4), wydawanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych (niski parter): poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.45 - 15.00; wtorek: 7.00 - 17.00
  • Wydawanie dowodów rejestracyjnych (niski parter): poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.45 - 15.00; wtorek: 7.00 - 17.00

Kontakt tel. na rejestrację pojazdów  81 528-67-00, 81 528-67-01

Kontakt tel. na prawa jazdy 81 528-67-05, 81 528-67-04    

W Punkcie Obsługi Klienta można skorzystać z INFOMATU - komputer umieszczony w odpowiedniej obudowie, wyposażony w ekran dotykowy. Terminal umożliwia korzystanie z zasobów internetu w tym również z portalu i serwisu BIP Starostwa Powiatowego w Lublinie. Korzystanie z infomatu jest bezpłatne, urządzenie to ma charakter publicznego dostępu do internetu dla mieszkańców naszego Powiatu.

Pozostałe Wydziały i komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Lublinie od poniedziałku do piątku pracować będą w godzinach od 7:30 – 15:30.

                            

Ponadto w Punkcie Obsługi Klienta zastosowane zostało udogodnienie dla osób z dziećmi w postaci kącika zabaw.

                            

Zapraszamy do korzystania z usług Punktu Obsługi Klienta.