Godziny pracy i obsługi klienta

Godziny pracy urzędu:

 poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30
 wtorek 7.00 - 17.00 (wybrane wydziały - szczegóły poniżej)

Godziny Obsługi Klienta:

Kasa (ul. Spokojna 9, parter głównego budynku Starostwa):

poniedziałek, środa, czwartek, piątek  7.45 - 15.00
wtorek 7.00 - 17.00 
przerwa 10.15-10.30 oraz 14.15-14.30

Wydział Komunikacji:

Obsługa klienta odbywa się w godzinach:

poniedziałki, środy, czwartki, piątki 7.45-15.00
wtorki 7.00 - 17.00

Realizowane zadania (ds. praw jazdy):

  • zakładanie profilu kierowcy dla osób ubiegających się o nadanie uprawnień prawa jazdy,
  • zamawianie i wydawanie praw jazdy,
  • wydawanie międzynarodowego prawa jazdy
  • wymiana praw jazdy,
  • potwierdzenie kwalifikacji zawodowej,
  • zwrot zatrzymanego prawa jazdy,
  • przywracanie uprawnień praw jazdy cofniętych np. ze względu na stan zdrowia,
  • wydawanie zaświadczeń o posiadanych uprawnieniach do kierowania pojazdami.


Realizowane zadania (ds. rejestracji pojazdów):

  • Weryfikacja dokumentów do rejestracji pojazdów,
  • Rejestracja pojazdów,
  • Wpisywanie adnotacji do dowodów rejestracyjnych,
  • Wydawanie dowodów rejestracyjnych,
  • Przyjmowanie zgłoszeń sprzedaży.

Pracownicy Filii w Bychawie, Bełżycach i Niedrzwicy Dużej, Wydziału Komunikacji, Transportu i Drogownictwa, obsługują Klientów w następujących godzinach: Poniedziałek – Piątek  7:45- 15:00

Wydział Organizacyjny (Referat ds. Informatyki i Społeczeństwa Informacyjnego; wieloosobowe stanowisko ds. obsługi klienta): 7:00 – 17:00

Wydział Architektoniczno – Budowlany: 7:00 – 17:00

Wydział Geodezji z wyłączeniem filii: 7:00 – 17:00

Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa: 7:00 – 17:00

Pozostałe Wydziały i komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Lublinie od poniedziałku do piątku pracować będą w godzinach od 7:30 – 15:30.